måndag 17 november 2008

So I said

Imorse var jag smart och glömde att jag började kvart i tio, så jag blidde lite sen. Men sen blev jag förvirrad istället när vi var i datasalen och treorna gjorde psykologiska experiment på oss. Hmm.

Jajo men att sen flöt väl dagen på rätt bra och när jag slutade väntade jag på att emmkoh också skulle göra det va och så missade vi bussen, men då gick vi på en runda och hittade hennes syster.
Bittert är väl att jag har ont i hela kroppen sen igår, idag. Det är inte alls fint. Och så är det väl inte sådär jättebra att jag har ätit massa kaka, två mackor, en del pizza och druckit cola sen jag kom hem vid halv fem. Det är fanemig dags att ta upp träningen igen, ska börjas redan om några minuter med mag- och armträning. Det är fint.

Mindre fint är att det är ÅIF kurs i helgen, måste upp nio & tio. Jag som har längtat efter sovmorgnar sen jag vet inte när. Nästa helg ska jag sova länge båda dagarna. Men hur som helst så är jag inte pepp på helgen, ska tydligen peta på barn också, isch. Och inga bussar går det och det kommer säkert vara kallt och äckligt och blä. Jag är så positiv!

Dags med dendär träningen nu, fixa tills imorn och kolla att jag kan stava alla engelskaord en gång till. Sen ska jag sova så fort jag är klar.

Inga kommentarer: