onsdag 12 november 2008

Bloggtorka

Jag är så rolig. En dag utan ett inlägg, måste vara nytt rekord. Eheh.
Men jag är en chillare va. Ny period och allting går fint, förutom att allt känns nytt igen, har bara ämnen jag inte haft förut så att. Och jag måste gå och lägga mig tidigare och stiga upp tidigare. Blaff. Men ärligt talat så vägrar jag stiga på bussen när den redan är smockfull. Det är bara att plåga sig själv. Stiger mycket hellre upp tjugo minuter tidigare.

Vet inte vad jag ska säga. Wo, måste var nytt rekord igen. Men jag är så slut, har tränat lite volley idag, several matches på söndag liksom. Nej, jag vet att det där inte riktigt betyder det jag menade, men jag är ju kul, hallå?
Jamen hursomhelst, matcher på söndag. Flera tillochmed, i Sverige tillochmed. Och vi är inte ens så jäkla tajta på det här mer positionerna och förflyttningarna än. Så jag är lite rädd för hur det kommer gå. Speciellt för mig som är passare som måste skena runt som en jävel och inte får passa åt helvete. Bra. Men jag känner faktiskt peppen!

Inga kommentarer: