lördag 29 november 2008

Lilla jul

Idag sitter jag och önskar att jag var så mycket bättre än jag är. Och jag önskar att vissa saker aldrig hade hänt. Såna dumma jävla skitsaker som aldrig borde fått hända, någonsin.
Jag är så arg och förtvivlad och har inte en jävel att prata med.

Nåväl, jag pallar inte sitta och gråta mig igenom dagen, så jag försöker stay busy. Har klätt lillajulgranen pappa och jag snodde, bakat jultårtor, druckit must och ätit pepparkakor. Ja och så var vi en sväng på marknaden och jag köpte knäckklubbor som vanligt. Och så köpte vi en julkrans till dörren med en nalle i, hihi.

Snart ska jag slå in massa juklappar åt pappsen, han gillar inte att göra det själv. T. ex. min kent box, oj oj säger jag då bara. Den kunde han väl låtit någon annan slå in. Tss. Men icke.
Sen ska jag pyssla ihop julkort, köpte så söta tomtar på mattsons och så borde jag fixa mormors julklapp + sy klart mina pants som är schnygga och välarbetade.

Kör på det va.

Inga kommentarer: