torsdag 6 november 2008

Fastnade lite

i min seghet igen. But no worries, jag ska upp typ elva imorn för att åka in till stan och luncha med Sämsie vid tolv. Sen har vi en lektion då vi får ut psykproven och sen hejdå period två, hej hej period tre.
Men somsagt. Segheten. Satt nyss och grämde mig över att jag inte bor i Stockholm (eller ännu hellre Göteborg) eftersom det var signering av boxen där idag. Ville dö lite en stund för att inte jag fick kramas med Jocke Berg idag, men massa andra fick det. Åh. Orättvist. Men jag tänker positivt. Om jag får leva ska jag göra det någon gång jag med, gärna flera.
Även om en lång period av inga nyheter på kentfronten nog kommer komma nu. Tråkigt, men antagligen sant. Däremot kommer väl nästa skiva nästa höst/vinter va? Eller hur det nu var. Har för mig att det var meningen så ivf.

Inga kommentarer: