måndag 10 november 2008

Måndag

Vem gillar inte måndagar liksom? Fast enligt mig är tisdagar värre, för de är sjukt stressiga. Har kommit fram till att jag måste cykla imorn ändå. Har liksom simning på mariebad sista timmarna och jag tänker varken gå hem eller gå in till stan och ta bussen hem. Förhoppningsvis kommer jag hem rätt tidigt då ivf. Eller tidigt och tidigt, fyra om jag har jättemycket tur.

Men på tal om idag då. Jag orkar verkligen inte göra någonting. Har legat i sängen flera timmar nu. Måste kolla på biologin och fixa med häften. Inte mer än det tror jag, kanske fixa lite tills imorn, sen kan jag slappa hur mycket jag vill, men jag börjar ju aldrig. Det är det som är problemet.

Alltså fu, jag vill slåss eller något, orkar inte med imorn!

1 kommentar:

mk sa...

Du kan få slåss med mig ", (a)