söndag 23 november 2008

MIna ben

Jag har jävligt snygga/fula ben. De är tränadeee. Inte muskelknutte då utan löparben. Ibland så stör jag mig jättemycket på mina lårmuskler, för jag har redan lite sneda ben och när de ploppar ut på yttersidan så ser de ännu snedare ut. Hmm.
Men å andra sidan så är mina vader så perfekta efter all träning. Och jag ska absolut inte klaga för att jag har muskler och inte bara massa daller i låren. Så det bra överväger nog. De är snygga.

Måste få vara lite ego. Och nu när jag inte får ge mig ut och jogga ordentligt på vinter så kommer dom väl bli en stor fettklump. Så jag måste väl passa på att njuta nu.

Äoh, börjar bli lite krisigt, måste börja träna något annat nu. Fast jag tror vi tar det bekymret efter jul. Nu ska jag äta, plugga och sova. Och såklart träna en del, men kanske inte lyckas med lika mycket.

Inga kommentarer: