lördag 1 november 2008

Kjent

Jag har hört en del av de låtarna som aldrig har släppts förut. Är man beroende av Kent så har man det liksom. Men däremot inte alla. Och jag längtar helt sjukt efter en bra version av Håll ditt huvud högt. Because I love that song. Min egen inspelade video från Zinken har ju inte den bästa kvalitén även om den är rätt bra med tanke på omständigheterna. Men se hur mycket pengar dom får nu va!

Boxen har sålt guld! 2008-09-30:
Igår släpptes "Box 1991-2008" och Kent skriver historia genom att samma dag passera guldgränsen (20.000 ex) med stor marginal. Ingen annan box har tidigare i Sverige passerat guldgränsen samma dag som den kommer ut.


Det är bra. Speciellt med tanke på att i pressreleasen uttryckte de sig med dessa ord:
"Vi är väldigt stolta över att kunna presentera en halvtidssummering av vår så kallade historia i den här boxen. Vår traumatiska ungdom, tveksamma mognad och motvilliga medelålder".

Alltså halvtidssummering. Det betyder massor med mera kent. Det betyder en överlycklig Pouih. Jo men det jag ville säga var att jag tycker den kan dimpa ner i min brevlåda på måndag!

Inga kommentarer: