torsdag 16 oktober 2008

Träningggg

Jatack. Blidde ingen volleyträning för mig eftersom alla jag frågade sa att dom inte skulle. Kändes lite blö. Så jag pillade med ingenting ett tag men sen körde jag det där tjugofem minuters styrkeprogrammet som jag har blivit aningens för svag för. Plus på det så tränar det typ 586 muskler samtidigt, så det var lite ja. Efter det ville jag ha meeeeeeer. När jag väl börjat kan det vara svårt för mig att sluta. Så med tanke på att jag la upp att jogga en gång i veckan (svårt att hinna med så mycket mer) i ett par veckor, som mål på adidas runningcoach som senaste mål, så bestämde jag mig för en kortare joggingtur. Gick mycket fortare än det har gjort på sista tiden så det var pepp.
Men sen åt jag mycket (för att vara mig, alltså inte så värst egentligen). Men det var fiiiiiint. Snart ska jag sova och imorn ska jag sova ut länge. Och sen vakna upp till en förhoppningsvis jättefin dag. Längtar redan ju.

Inga kommentarer: