söndag 26 oktober 2008

Håll koll

Har ingen pepp på provperioder lixx. Eller jo, veckan efter den som kommer nu, kommer att vara ganska fin trots allt. Men jajaja. Idag har jag sovit till halv tolv (egentligen halv elva, ändrade ju klockan). Det om något satt fint. Hade liksom inte sovit ordentligt sen i tisdags före det.
Igår var en helt okej dag faktiskt. Bortsett från att det var tråkigt på båten och min mp3 sa hejdåå. Plus att jag hade vätskebrist och huvudvärk i slutet av dagen. Och att apoteken i Sverige kan ta sig. Ja, förutom det så var det bra. Det var skönt att vara där på något vis och så köpte jag en stoor tröja och lite till.
Jag vet inte vad jag ville få fram här va. Förutom att det skulle sitta fint att prata med någon jag litar på men ojdå, det var inte många. Så nu ska jag äta en fet frukost för jag är sugen på det va.

Inga kommentarer: