onsdag 8 oktober 2008

Leskig dag

Drar bara slutet av den för jag började så sent. Gympa sista timmarna med orientering. Var med Emma och Boss. Som vanligt överlät jag kartan till de andra. Vi klarade i alla fall oss igenom det. Däremot hade vi sju minuter på oss att springa från gröna udden till lusse sen. Var lite tajt, men vi lyckades för vi är braaaaa. Fast det tog på en del och jag tränade ju styrka igår så det kändes lite det med. Och imorn är det två timmar volleyboll, najsbajs. Hursomhelst så tog jag mig en dusch sen och tänkte ta en sväng till bibban för att lämna in en bok. Men siddu, sen kom jag på att jag ville ha läsk för jag var sååååå törstig och sugen. Så jag åkte till magazin först. Sen hem. Glömde boken eheh smart. Nu har jag mumsat läsk och macka. Tack gud det behövdes.
Hmm, funderar att baka lite bröd och skynda mig lite med läxorna snart. Men det är snart.

Inga kommentarer: