torsdag 16 oktober 2008

Det är bara saker man ser

Oh tänk om man kunde börja varje morgon såhär. Till kents ljuva toner och med kjolen som är så söt på. Sydde om den för andra gången igår. Failade ju lite på ett ställe förra gången.
Och jag är glad trots att det regnar och jag har planer på att cykla in till stan idag. Snart två veckor sen min senaste emmausrunda bl.a. Hjälp va.
Men tjaohej, längtar till sportlovet, nu när det är höstlov och allt. Då ska jag ju till Beeerlin, de långa milen. Och kent boxen är förresten beställd. Eller har jag redan sagt det? Den blir en julklapp för jag ville inte betala den själv. Då skulle jag blivit en totally pank Pouih. Men jag ska få tjuvkika på den när den kommer, hihihi. Men det är tretton dagar tills den kommer ut fortfarande.
Nu ska jag äta mumsig frukost och sen göra något åt mitt hår som bokstavligt talat står åt alla håll just nu.

Inga kommentarer: