måndag 13 oktober 2008

Prosit

Jag sitter här och häver i mig godis för att skålen står bredvid mig och jag inte orkar gå ner efter något annat att äta. Fyfan, måste flytta på den!
Såja.
Idag har jag klippt mig. Tror det är snitsigt (orkar inte stiga upp för att kolla mig i spegeln heller). Att känna på det är ivf snitsigt, dust it och bedhead hårspray which i like veri much. Måste köpa, men med tanke på att
- jag nyss köpte dust it
- jag måste spara pengar tills jag ska och shoppa
- jag är snål på att köpa hårprodukter
så lär det väl ta sisådär ett bra tag, lagom till jul kanske. Och då kan ju du ge mig det i julkapp tack. Men lite rikare blev jag idag för frisören var sen så jag fick det lite billigare. Alltid gott. Har tusen saker att ta itu med nu känns det som. En halvtimme får det, sen ska jag chilla och vänta på middag. Vegetarisk mat (för hela familjen) stor del av veckan här hemma, tummen upp!

Inga kommentarer: