fredag 11 december 2009

Tjäää

Idag har jag äntligen träffat en läkare som verkade veta vad han pratade om. Men det innebar också en kostnad på 125 euro + inlägg. Wohoo. Men om det gör så att jag blir bra i foten är han en gud.

Nåja. Jag fick spruta i foten som kan börja göra ont om någon dag och jag får inte spela i helgen.. Men jag har äntligen fått inlägg och det känns så skönt.

På tal om volleyboll så gick träningen faktiskt rätt bra igår, sånt gillas av mig. Synd bara att jag som sagt inte får spela imorn. Men det är inget att gråta över, skulle ändå bara spela typ ett set pga att vi tydligen har "för några passare" så vi tar med en från damlaget, bara för att hon ska få matchtid. Även om vi redan är femtioelva passare i vårt lag. Åh jag dör. Omoget för att vara damlaget. Skärp er, jag kan, jag vill och jag är bra. Dötrist att inte uppskattas då.

Nu borde jag verkligen börja plugga. Gud. Tre dagar kvar till mitt första prov inklusive idag. Och jag kan inget. Great.

Inga kommentarer: