söndag 13 december 2009

Banan

Puh, har precis avklarat 50 minuters körning med min pappa som säger: DU KAN INTE PARKERA! Även om jag börjar bli bättre på det och han inte kan säga hur jag ska göra för att det ska gå bra (alltså är det lite svårt att göra det bättre).

Nu ska jag fortsätta min tredje eller fjärde roliga helg i rad med pluggande. Åh det är ju så roligt. Eller så inte. Men jag måste kämpa för efter det här provet är det bara tyska pluggande som gäller, vilket är mera varierande och förståeligt än den här dumma kulturgeografin som bara består av självklarheter som man ändå inte kommer komma på när man skriver provet.

Upplyftande dag som sagt. Jag får i alla fall baka pepparkakor senare idag (= äta deg och bli ännu rundare om magen). Nej! Kom precis på att jag måste städa idag också. Gud nej, vill inte.
Äd, var är du? Du skulle ju städa åt mig!

Peppar på tisdag istället med träning och endast lite lätt tyska studerande tillsammans med julfestrepliks övande. Eller var det då jag skulle till prev? Åh nej.

Okej, nu har jag alltså kommit fram till att alla dagar innan jullovet suger. Underbart. Nu ska jag gå och gråta en stund eller något liknande. Hej.

Inga kommentarer: