måndag 18 maj 2009

Vad är det för dag idag?

Just så ja, måndag.

Tänkte berätta att jag ska besöka Sthlm imorgon igen. Ska på UF-mässa, tillsammans med Kjell, Sämsie och tre personer till. Det är lite najs, ska kanske köpa en liten simdräkt där också. Hihi.

Annars då? Joo, matteprovet gick helt okej. Får jag åtta är jag himla nöjd och det finns nog stor chans till det va. Om jag nu inte missförstådde allting.

Och gud vad skönt det är nu, har inte prov igen förens på måndag. Ska chilla idag (okej eh, ska kanske göra lite geografi)+ imorn och först på onsdag ska jag börja kolla lite på geografi provet som jag har på måndag. Efter det är det svenska prov på tisdag, men det skulle vi tydligen inte plugga på så, tummen upp för det.

Nu ska jag pilla lite på något. Antar att jag borde sy om det på min byxdress som jag inte är nöjd med. Men njaaaaaa.

1 kommentar:

romu sa...

ja! :o skit i det och lyssna på mitt föredrag istället! :D