måndag 4 maj 2009

Senapstårta (läs inte det här om du inte vill veta vem som vann project runway)

Igår firade vi morsdag här hemma eftersom mamsen ska till min bror i Uppsala nästa helg. Och det var najs för jag fixade morotskaka som på Svarta katten, skillad som jag är.
Jag fick välja vad vi skulle ha också, allt mamma sa var: gör vad du vill, bara det inte är senapstårta. Som i den där vitsen om kaninen, ni vet. Vet ni inte. Synd för er.

Nu funderar jag lite, chillar efter att ha lagat och ätit mat och kollar på fråga Olle, haha. Men fy vad det var jobbigt att laga mat, trodde jag skulle svimma på cupen. Och då lagade jag bara spagettisar med tomatsås. Jag tror nog jag är en del sjuk va.

Har mestadels legat i sängen idag. Har äntligen kollat på Project runway finalen (har måstat vänta på rätt tidpunkt) och än en gång vann den jag hejade på. Snitsigt värre. Hon är ju så duktig.

Inga kommentarer: