söndag 3 maj 2009

Förkyld och lite nojs

Ja, jag är förkyld och det suger röv. (Hur man nu gör det).
Jag är helt trött i huvet och näsan rinner som en flod. Min näsa gör ont och efter tre dagar av ont i halsen är det här inte det roligaste.

Jag önskar jag kunde stanna hemma imorn, men borde inte. Jag får se, mår jag skit imorn tänker jag fan inte gå. Även om jag vill få mitt tal gjort så jag kan börja tänka på läxor, föredrag och sen provperiod. Jag vill träna också och det går ju inte heller.

Jag hatar det här.

Jag borde inte klaga, men jag gör det ändå. Men alltså. Alla har cancer nuförtiden. Jag vill inte leva i en sån värld. Blä nej. Och jag vill inte heller leva i en värld där alkoholbolag som Carlsberg utnyttjar fattigdomen i u-länder och proppar på dem massa reklam riktade mot icke myndiga, reklam som säger att man blir smart och lyckad av spriten osv. Det är så sjukt. Speciellt när Carlsberg har regler om att man t.ex. inte får göra reklam riktade till minderåriga. Och ändå förekommer det där. Här skulle det aldrig funka.

Men cancer, än en gång. Jag vill inte dö. Hallå?
Förstår inte heller folk som inte gör sådana enkla saker som att använda solskydd när man är ute under sommarhalvåret. Bara för att de vill bli bruna. Palla. Jag är hellre en blekfis än ligger och får strålbehandling på ett sjukhus.
(Även om man blir lika brun om man använder solskydd, slipper dock cancer och rödheten)

Tjao

Inga kommentarer: