lördag 30 maj 2009

Det är helt sjukt

hur trött jag är! Speciellt när allt jag gj0rde igår var att äta middag med klassen (vilket var riktigt trevligt) och sen åka till en slö fest + cykla runt lite. Jag drack inte, jag ansträngde mig inte.

Jadu, jag förstår inte det här. Har varit sjukt trött sen i tisdags. Allt jag gör är sover. Måste nog bero på det mamma sa: att jag stressat och sovit för lite i flera månader nu, men att det först har märkts ordentligt nu när jag kan slappna av.

Men det är inte kul alls det här. Som tur är ska jag ju åtminstone inte börja jobba förens den åttonde, så jag får återhämta mig i en vecka nu och sola och äta glass.

Jag tänker inte ens träna idag. Eller, åka till avancia och träna. Skulle jag få sällskap så kanske, men utan så har jag inte tillräckligt med motivation. Är för jävla seg helt enkelt. Men jag ska försöka träna lite styrka här hemma och möjligtvis jogga. Annars ta en promenad.

Tjao

Inga kommentarer: