söndag 24 maj 2009

Nu kommer ett inlägg

med kläder som du får köpa. Senare kommer lite annat.



Vanlig kofta.
Strl 36/38, använd ca 3 ggr.





Strl 38, använda en gång.
Gillar dem, men inte färgen. Känns fel för mig.
Vill du ha de här skjortsen nu då Sämsi?





En otroligt söt skjorta med små paraplyn på.
Men jag använder den aldrig, så jag tycker
någon bättre borde ha den.
Strl 36/38.





Vanligt blått linne. Har sytt in ett snöre i sömmen
så man kan spänna åt där. Men det kan man ta
bort om man vill och det går att vika in så det inte syns.
Strl M, använt ca 3 ggr.



Riktigt snygga byxor (lösa chinos).
Favoriter, men de har blivit för stora.
Strl 38, ganska mycket använda, men i bra skick.





Vanliga strumpbyxor, ganska tjocka
och de är långrandiga. Är för korta för
mig som är nästan 170 cm lång.
Strl S, aldrig använda.


Vill du ha något? Skriv en kommentar!
Priset ligger på tio euro eller mindre
beroende på plagg.

1 kommentar:

sämsie sa...

Jag vill testa lite först ", så kanske :)