onsdag 21 januari 2009

SATC

kommer på tv och det var längesen sist måste jag säga. Undrar om jag har alla avsnitt kvar på datorn? Tror faktiskt jag tagit bort alla. Men på tal om serier måste jag se om OC snart. Det är så fint!

Jag ska göra en tyska uppgift nu tror jag bestämt. Man ska göra situps och andra magövningar, så det är ju en nyttig läxa. Javisst. Renskrev nyss min andra tyska läxa, vilken var en dialog mellan en läkare och en patient. Jetekul, verkligen.

Nåväl, snart är min pojkvän arton och då ska jag dricka öl varje dag!!!! Eller så inte. Men något parti måste det bli inom februari månad åtminstone. Vielleicht på sportlovet efter en viss resa som är hemlig.

Mraou, är rätt slut, men ska kanske promenera till Äd ikväll. Ska sova där igen, kan inte hålla mig. Plus att han har sagt något som lockar. Och så smakar hans pussar sött.

Inga kommentarer: