lördag 10 januari 2009

Volley villey

Det gick väl sådär att vara "bollflicka". Haha, flera gånger måste spelarna vifta eller säga åt mig innan jag märkte och kastade bollen till dem. Finis ginis! En gång var jättepinsam då alla bara väntade på att jag skulle ge den som skulle serva, bollen och hon stod framför mig och viftade och domaren stod och tittade på mig. Men jag hängde med i spelet, faktiskt. Blev sjukt sugen på att få tillbaks fingerslagen jag hade innan min tumme blev skadad och få ännu bättre till och med. Men först tillbaka till där jag har varit, har blivit jättekass för att jag har försökt undvika att ta i med höger tumme. Men nu när den nästan är frisk ska jag fanemej tejpatejpa och börja göra fingerslag så ofta jag kommer ihåg. Satana.

Men tillbaks till matchen. Damerna vann, har inte hört hur det gick för herrarna än dock. Men finis av damerna de var jättebra. Vill också vara. Åååh vad jag är sugen på att träna massa volley. Men två veckor till ska jag och Boss traggla med nybörjarna. Blöö det är så lamt. Men externa kurser ger trots allt kurser = mindre skoltimmar. Har bara en träning före matchen i helgen och på den ska jag alltså gå tillbaka till mitt puma jag (var det puma kenneth sa? panda var det ju inte ivf) , förstår inte hur det ska gå. Fittan. Måste ju ge de dumma svenskarna stryk. Men det är inte lätt när man inte är så bra som man borde och vill vara.

Åh, blir deprimerad nu.

Inga kommentarer: