söndag 4 januari 2009

Så vi inte tappar taget

Antingen myser jag med min älskling eller så tränar jag. Hela jullovet åt jag också. Men nu försöker jag dra ner lite på det där va. Är lite tröttis, men börjar sent imorn och det sitter fint.

Det är tolv dagar tills min födelsedag idag och den veckan ska jag klippa mig och så får jag nya kläder. Helgen efter ska jag på kryssning till Helsingfors och jag gillart. Tycker om att sova på båt och tycker om Helsingfors. Dels pga att man kan shoppa massa 2hand. Hihihihi. Okej nu är jag lite knas. Ska skriva något vettigt. Hmm.

Jag ska skrinna med pappsen idag, göra tyska läxan, försöka hinna sy om ett par shorts och sånt. Kanske spela lite the sims2 också, det var några dagar sen sist. Men det är inte så kul när jag redan nått mitt livsmål. Eheh.

På tal om annat är det utvärdering i samhälla och biologi på onsdag. Varför måste de dra ut på det så? Åh. Det är ju de ämnena jag nog inte har sådär jättebra i. Är lite skraj faktiskt. Men om jag skulle ta itu med tyskan, borde egentligen repetera massor så att.

Inga kommentarer: