lördag 10 januari 2009

Bollis

Jättesmart rubrik, jag vet.

Jag var till Äd igår, det var mys även om jag var lite för trött. Sen sov vi mest och när vi vaknade skulle han till Sverige och jag somnade om, hihi vad busigt va. När jag väl orkade mig upp åt jag lite och sen kentade jag hans dator. Efter det gick jag in till stan och träffade mamsen som ville köpa saker, tror hon köpte något till mig ",.

För just det ja, jag fyller år på fredag! Det är snitsigt. Men jag har bortamatch på lördag så jag kan inte partaja så mycket. Funderar dock på att sno Äds lägenhet. Maybebaby. Eller skicka ut päronen och äta mig fet med mina vänner. Vi får se, vi får se. Har inte lyckats ha fest på min födelsedag (eller där omkring) sen jag var typ tio.

Men jo att nu snart ska jag rulla bollar på damernas match, så jag måste dra på mig mina volleykläder så jag ser representativ ut (chansar på att det heter så).

Inga kommentarer: