onsdag 10 december 2008

Grrrreat!

Jag har hickat mig igenom dagen, jag blir tokig! Började på mellanmålsrasten, hickade så det ekade i matsalen när jag kom in. Det märkliga var att det lät så himla högt varje gång. Sen fick jag en släng i bara en minut hos Bossen, före eller efter maten, minns inte riktigt. Men nu sitter jag här igen och hickar, det är så himla obekvämt! :(

Men vi tränade barn idag, det var really something. Men dom var snälla. Även om man stod och såg längtande mot planen där vårt egentliga lag tränade. När dom smashade och allting. Medan vi stod och sa: Såhär gör man ett bra fingerslag extremt tydligt och långsamt och visade flera gånger. Sen spelade vi med dem och man fick ha två studsar innan man tog bollen och sen fick det vara två studsar innan nästa inom laget tog den. Sjukt förvirrande må jag säga.

Tur som fan att det är träning imorn, det bara pirrar i fingrarna. Mindre tur att jag tuktade min tumme idag igen, när jag bl.a. stod och passade till barnen. Och det gjorde ont trots att Kaj tejpade in hela min hand typ. Åh. Kommer dö imorn om jag inte kan göra fingerslag, jag är en jävla passare och måste öööööva! Hick.

Inga kommentarer: