torsdag 25 december 2008

En annan sak

alla väl förstod är att jag kommer skriva massor med inlägg om Kent idag då jag har fixat och trixat med bl.a. boxen. Satt in alla låtar, tagit bort låtar, sorterat låtar både i min mapp och i spelaren osv osv. Känns som det är allt jag gjort idag. Vilket det som tur är inte är.

Men nu till vad jag skulle säga. Saker man ser är en låt som jag har haft som favorit för inte längesen alls, i somras kanske. Och demo verisionen av den, oj! Sitter så jävla fint. Jockes röööööööööst. Och det är inte bara i den Jockes röst är så underbart jävla bra. Utan i många andra. Men det som är så fint med demos är att hans röst hörs mest bäst.

Men den stora grejen är ju Din skugga. Den har varit en favorit hela tiden och det senaste året har jag lyssnat på den massvis. Och demo verisionen. Åååh. Dör rätt mycket nu faktiskt.

Inga kommentarer: