torsdag 25 december 2008

Dagen efter

Åkte skridskor med Sämsie idag, jao. Var ett tag sen sist. Och mina som kostade en femma var inte särskilt bra, som tur var har Sämsie ett par som passar mig perfekt. Som jag till och med får köpa I think. Snitsigt värre.

Jag spenderar min juldagskväll med sånt jag gör lite allt för ofta. Sitter framför datorn och kentforumet, lyssnar på kent och just nu har jag friends reklamen i huvet, så den måste jag lyssna på också. Synd att det inte är så mycket nytt i boxen. Men det är väl mer snitsigt av mig att jag skaffat det mesta för längesen. På mina sätt och vis. Håll ditt huvud högt är ju, som jag sagt, underbart att ha på skiva. Och de nygamla engelska låtarna. Som jag också har sagt förut. Hmm, men alltid kul att höra halvnytt också.

Eh. Låter mest som svammel det här. Det kanske det är.
Verkar som det går lite utför för min del just nu: Har inte träffat älsklingen på två dagar, ljudet dog nyss på min dator (behöver bara starta om för att få tillbaka det dock), the sims2 käppade till sig som vanligt, trots att jag har det lagligt nu osv.

Mraou. Trots allt det är det väl ändå fint. Bara jag skulle få tillbaka det där ljudet nu. Får abstinens!

Kitchi.

Inga kommentarer: