måndag 1 september 2008

Regn och regn

Och barnen får ingen post. Och ost.

Måste måste måste plugga tyska, men jag kan typ 90% känns det som, så det är så jävla tråkigt. Däremot kommer det jag inte riktigt kan helt komma i provet och inte det andra. Plus att på nästan alla förhör och grejer som vi hittills haft i lusse, så har jag fått blackout. GILLART!!! Så det är ju lite sådär va.
En läskig grej är att jag drömde mardrömmar om skolan igår natt. Måste berott på att jag verkligen verkligen inte ville till skolan idag, igår. Nåväl. Jamen nu kom jag på att jag ju bara försöker fly från tyskan. Måste förresten översätta finskan också, så jag slutar väl då.

2 kommentarer:

mk sa...

hjälp, jag drömde att bob, sinun ex, höll fast mig och jag ramlade ur sängen. mardröm eller inte? vem vet. hoho, relevant som fan!! :*

Pouih sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.