måndag 8 september 2008

Great success!

Blev lite knas med anmälan till medis om min sykurs, så jag blev jättebesviken och mailade dit och siddu titta barra nu! Jag får vara med ändå. Underbaaaart!
+ att jag dricker cola nu och det sitter fint.

Bortsett från denna händelse är dock dagen bajs. Måste dra mig själv upp ur sängen. Sen var det gympa två timmar (vilket brukar vara fint, gratis träning som jag brukar säga), men siddu att näej! Boboll = stå och frysa istället. Förresten tog jag inget seriöst och var väldigt okoncentrerad när jag väl fick bollen eller skulle springa. Sen äckligt omklädningsrum > finska = döden. Och jag var jättehungrig för jag hade glömt ta med frukt. Matte efter lunchen och jag kunde verkligen inte koncentrera mig, räknade fel om och om igen. Satt och stirrade i väggen en stund också och försökte hålla mig för gråt en stor del av timmen.
Tyska efter det då jag skulle översätta de två meningar av hela texten jag inte kunde, kul. Nästa gång får vi ut proven och det ska bli, eh ja. Nåväl, efter tyskan var det bara två timmar bildkonst kvar. Tapetklister och sitta och riva ut små små bitar ur tidningar, verkligen inte stimulerande. När jag väl fick cykla hem så ösregnade det och jag hade ingen jacka. Grät mig hela vägen hem (inte pga den glömda jackan dock) och var allmänt jävla sur.

Undrar vad jag har gjort för att förtjäna en sånhär dag? Men somsagt, cola dricker jag nu och pappsen lovade hämta ut mitt h&m paket (första kläderna jag har sluppit att betala på länge)!
Och du finns. Önskar bara du fanns lite närmre just nu.

Inga kommentarer: