måndag 18 augusti 2008

Stabilt

Känns ju lagom bra att jag inte hade ätit sen lunchen och kom hem vid fyra och åt chips & dipp från igår. Haha gott och onyttigt. Måste sluta med det innan jag knappt börjat.
Lyssnar på radiohead och funderar lite på det faktum att jag inte har lyssnat på musik sen i onsdags morse (= då skolan började). Skolan är dum helt enkelt. Men ohmy hur skönt det var med gympa i morse, för jag älskar att motionera, ja jag vet att jag låter som en tant, men det är ju så jävla skönt. Och som jag trodde började det regna vilket var riktigt skönt. Men sen när man såg ut som en våt hund när man tog en snabb titt i spegeln innan nästan lektion började kändes det inte riktigt lika bra. Ännu sämre var att jag kom för sent till lektionen också. Två gånger till och med. För på den lilla rasten mellan de två finska timmarna skulle ju såklart jag och anna stå och nojsa med Thomas och äta äppel istället för att tänka snabbt. Hah.
Jo men att näej. Jag borde kanske ta och kolla på läxorna. Har hem alla böcker idag ivf. Till och med det som är tills på onsdag har jag släpat hem. Men så gör ju jag, tar hem det den dag jag får läxan istället för dagen före den ska vara gjord. Yes.

Inga kommentarer: