fredag 8 augusti 2008

Problem

Idag är Kent lite extra bra, sådana dagar är lite extra bra. Däremot känns det inge vidare att skolan börjar om en två tre fyra fem dagar. Har fått min brurs gamla böcker och engelskan är jag pepp på. Men resten? Näj tack.
Men till mitt stora problem: Jag har chansen att "äntligen" byta rum nu. Till min brurs. Men igår kväll kom jag på att för tillfället trivs jag väldigt bra här i mitt nuvarande rum. Hans rum är lite större, har balkong och var jättefint när vi flyttade in. Men för tillfället ser det förjävligt ut. Frågan är om det blir sådär fint och bra igen när man har städat. Hm. Ett till litet problem med det hela är att garderobsutrymmet hos min brur är typ väldigt för litet. Men jag har ju funderat ut en rätt bra lösning på det.
Men åh jag vill veta, vill bestämma mig nu!!! (För ska vi byta rum nu, så ska detta ske imorn)
Tack för att ni tog er tid att läsa mitt tjat. Hihi.

Inga kommentarer: