söndag 17 augusti 2008

Du är ett chips

Ångest som bara den över att jag bara tränat ytterst lite idag och inget igår. Men eftersom jag gråtit mig igenom dagen så var det inte så lätt. Och nu är jag helt utmattad. Borde dock träna armarna lite, eller jag måste!
Vill inte tillbaka till skolan imorn. Blö för att börja åtta varje dag. Och blö för att jag har massa tyska läxa men inga tyska böcker hemma. Men jag har ett chips hemma, eller två. Och så måste jag dricka te och så ska jag träffa Luca en stund tror jag. Så vi satsar på en trevligt kväll trots allt. Och att jag vaknar på rätt sida imorn. Drömde t. ex. att jag langade knark imorse och det var jekligt äckligt ska jag säga er. Svalde ner en massa piller som jag skulle föra någonstans och sen kom jag på att om dom löstes upp i magen så skulle jag ju dö av överdos. Och så började jag må konstigt och sen när jag vaknade mådde jag fortfarande konstigt så det var lite läskigt så att säga.
Kul att veta va? Plus att jag har haft huvudvärk tills nu och drack en halvliter vatten direkt när jag vaknade. Eftersom jag och Säms satt och chillade igår kväll. Pratade många liter! Och sen var vi helt plöstligt lite dragna. Nåväl, sånt händer, nu ska jag sluta.

Inga kommentarer: