fredag 27 juni 2008

Finurligt

Ringde nyss Anok för att få reda på planer för kvällen. Vi satt och snackade en massa skit först såklart och var allmänt konstiga. Men helt plötsligt säger hon: "Jag ska äta jättegott kött idag!". Sen säger hon woops och att hon inte tänkte på vem hon pratade med, den filuren. Smart kille. :)

Jag är fett trött och uttråkad nu. Vill bara mysa med Äd, men det har jag gjort hur många dagar som helst nu känns det som. Inklusive idag. Plus att jag måste packa för min fina kent resa och just ja... Jag skulle ju växla pengar! Det sket sig. Får väl göra det på båten, jättebra. Hur som helst måste jag ta ut pengar ikväll. Hm, hur ska jag komma ihåg det? Nåväl kära vänner, nu ska jag se om det blir någon mat till en stackars vegetarian ikväll. Puuus.

Inga kommentarer: