söndag 15 juni 2008

I sit and talk to God, and he just laughs at my plans.


Anna har underhållt mig idag, det var finfint och vi
skrattade hur mycket som helst.

Däremot är jag lite halvblä idag. Pallar inte riktigt mig själv.
Fattar inte, ska jag pms:a hela tiden eller? Borde inte
börja nu redan. Och annars brukar jag inte känna såhär.
Riktigt jobbigt, var ju så glad igår. Nåväl, måste väl
vara lite nedgångar ibland för att man ska kunna få
vara glad också.

Ikväll blir det nog chillpill, vet inte vad jag annars skulle göra.
Är duktigt sugen på guacamole. :(


Jag lyssnar på Robbie Williams, hihi.
Finns en del bra låtar, synd bara att hans nya suger.
Sjunger falskt och hemskt gör jag också, synd att jag
gör det så sällan nuförtiden. Förr lät det bättre.

Äsch, tjohopp.

Inga kommentarer: