torsdag 26 juni 2008

I loves kent

Jag sitter och kollar på finalbidragen till kents tävling där folk har gjort egna videor till nya singeln, Vy från ett luftslott (Punks Jump Up Remix), som förövrigt är jävligt skön. Är lite osäker på vilken som är bäst, ingen når liksom upp till kent nivå riktigt. Fint är det ivf att jag ska på kent på lördag. PÅ LÖRDAG. Känner peppen. Känner lyckan. Åh gud så underbart.
Någon inte riktigt lika underbart, men ändå väldigt bra är att jag får lön snart. Funderar ändå på att jobba på söndag också, när jag är ledig imorn. Hur som helst så slutar jag sen och får lön, ljuva lön. Haha! Men det är lite småkrisigt med pengar just nu. Har liksom använt över hundra euro på två dagar. Och jag måste köpa en del grejer i Stockholm på lördag, så att.
Nu funderar jag på att hämta colan från kylen, mums. Just ja, cola måste jag köpa på söndag sen. Fint. Tror jag stoppar in en av videorna till dendär låten här ovanför nu också. Puss.

Inga kommentarer: