tisdag 9 juni 2009

Jag har tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? Familjen + min gudmor och hennes hund
3. Hur lång är du? 168 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Yes man
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Såg inte messet förrän nu. Men puss gulle. Jag älskar ju dig" - till Äd
7. Vad är dagens planer? Det är ju redan kväll så kvällens planer är att plocka ihop vad jag ska sälja på loppisen imorn och se på tv.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Messa. Jag ringer bara om jag inte orkar messa eller det är viktigt.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? För tre minuter sen
11. Vilken ögonfärg har du? Ljusblågråa/blåa
12. När vaknade du idag? Allt för sent
13. Har du någon gång hittat en katt? Säkert.
14. Vilken är din favoritplats? Borta bra, men hemma bäst.
15. Vilken plats föredrar du minst? Bl.a. sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning.
17. Vad skrämde dig som barn? Äckelgubbar
18. Vem fick dig att skratta senast? Äd
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan om jag är ensam eller med Äd
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jao
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor kanske
26. Är du social? När jag vill
27. Vilken är din favoritglass? Polkagris eller mintchoklad.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala lånet, shoppa en del och spara resten.
29. Tycker du om kinamat? Vet inte.
30. Tycker du om kaffe? Nej, det är ju som tobak.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk oftast.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej. Sover hur som helst, men inte så ofta på rygg.
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Ja-aa.
35. Är du en beroendemänniska? Njaä.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo! Samma dag, samma år, samma sjukhus. Men hon bor i Pargas.
37. Vill du ha barn? Jag tror det.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, typ 3. Ska lära mig franska i sommar också.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jo
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor osv. Och presenter.
42. Äger du dyra smycken? Ja, lagom.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och jag kommer aldrig göra det heller.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Rabarberpaj
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ehm..
46. Välj ett ärr på din kropp? Under foten från en glasbit.
47. Vad har du för ringsignal? Muse - supermassive black hole
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jo, men det är mamma som sparat dom.
49. Flirtar du mycket? Jag har pojkvän.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På en konsert
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Tjafs av Mats Wahl
54. Läser du dagstidningen? Skummar nog nästan alltid den
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej. Får bara Djurens rätts tidning & Elevbladet några gånger i året.
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio x3m
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att jag skulle komma ihåg att gå och lägga mig 22 efter listan på vad jag måste göra ikväll.
59. När var du i kyrkan senast? Hm. På julafton tror jag.
60. Vilka personer utmanar du? Den som vill.

Inga kommentarer: