torsdag 11 juni 2009

Hej blogg

Sitter hemma på min lunch och chillar. Eller alltså, jag sitter inte lunchen, den är i magen. Det är rätt chill på jobbet idag överlag och tack för det säger jag då bara. Var totalt slut igår efter åtta timmars jobb (stå och ta upp en miljard tulpaner, rensa ogräs och plantera blommor) och sen for jag och sålde på loppisen på torget, så jag stod upp några timmar till. Så mina ben strejkar lite idag, men det funkar så länge vi tar det i den takten vi tar det idag. Nu efter lunch har vi ingen "ledare" med oss heller, för hon skulle till läkarn. Fint.

Men jag är lite ledsen idag för min mamma åkte till Finland inatt och kommer inte hem förrän typ 23. Jättelänge dit, kommer sakna ihjäl mig lite. Och vi kommer få kass mat hemma. Pappa har redan varnat..

Nåja. Nu borde jag klä på mig igen snart och åka iväg. Tjo

Inga kommentarer: