tisdag 2 juni 2009

Fin dag idag

Började med sovmorgon hos Äd (måste ta igen mig innan jobbet börjar och jag måste upp klockan sex varje morgon) och sedan chillade jag i mig frukost och kollade på Alfons Åberg. Där vid elva-tolv kom Säms och snackade en stund innan vi tog en sväng via hem för att hämta lite saker. Efter det åt vi lunch på Svarta Katten och sen chillade vi vidare till en bänk sådära. Var trevligt.

Ikväll har jag kollat på tv, joggat fram och tillbaka till Äd och ätit mackor och myror (choklad, flingor osv.) Tror jag ska titta på Stylista snart. Eller så läser jag vidare i min Per Nilsson bok kanske. Jo, så gör jag. Ska upp nästan tidigt imorn och gymma med Säms.

Men i helgen måste jag börja stiga upp åtminstone åtta för att komma i form till jobbtiderna. Lite jobbigt, men familjen har Styrsö stugan i helgen så att, det lär väl funka. Tjohej.

Inga kommentarer: