tisdag 1 juli 2008

Vila

Jag har vilovecka från träningen den här veckan, det är skönt. Fast jag var ute och joggade lite kort imorse ändå. Eller.. fem minuter kortare än jag brukar jogga ibland. Men ändå.
Min mamma ville ha med mig och cykla till Eckerö däremot, och det lät väl fint. Men vilovecka, så nej. Så nu sitter jag här och spanar lite på Samis vattenflaska då och då. Norskt källvatten, hmm. Intressant värre. Är sugen på att slänga in lite low här, men jag vet inte. Vill hitta en ny skön låt. Kents nya singel iofs. Måste kolla på mtv lite tror jag, så jag hittar lite nytt.
På tal om annat har jag målat mitt hår i en annan färg och det är fint, men ingen annan kommer tycka det. Men som om jag bryr mig. Så ökar vi igen, jag är fartblind, kriminell. Du är aktuell, du bränns.
Kent kent kent, revolt 3 revolt 3 revolt 3

Puss!

Inga kommentarer: