lördag 5 juli 2008

Håll ditt huvud högt @ zinken

Fett jävla underbar låt alltså. Underbart att kent gjort en ny riktigt fin kärlekslåt. Synd att det inte finns någon ordentlig video på youtube, på hela låten. Bara med kass kvalitet. Men ni får den här snutten. Jag har hela, som jag själv filmade på konserten, så ni kan ju komma hit om ni vill höra, haha. Men alltså åh, så sjukt fin. Puss på den va. Puss på att jag är lite dragen nu och jag hoppas jag stavar bra. Eller, jag suddar ut mycket och skriver om så, så det borde väl funka. Måste titta på tangenterna för att det ska gå riktigt bra tror jag. Nåja. Här är texten i varjefall. Önskar ni kunde få min video till den också bara. Godnatt.
(Sami Sami Sami är så het.)


Allt som är och allt som varit
Allt vi tänkt och allt vi drömt om
Alla högtflygande planer
De sprack på små detaljer som man glömt
Jag trodde att jag visste vad jag ville
Men vad fan jag var så ung och dum och full då
Allt värt att veta har du lärt mig
Men du säger att jag inte står i skuld

Så håll ditt huvud högt
För jag älskar allt du gör
Håll ditt huvud högt
Det är allt man kan begära

Det är fint att du gav mig all din kärlek
Utan krav på en motprestation
Åh, som jag önskar jag var värd dig
Att jag kunde ge dig någonting lika stort

Men håll ditt huvud högt
För jag älskar allt du gör
Åh, håll ditt huvud högt
Jag har allt man kan begära

Lalalala...
Åh, det var då, som nu, till sist och för alltid
Lalalala..
Åh, det var då, som nu, till sist och för alltid
Lalalala..
Och det var allting som du fann
Allting du tänkte, allt du vann
Allting du drömde, allt du kände
Allt du varit

Så håll ditt huvud högt
För jag älskar allt du gör
Åh, håll ditt huvud högt
Jag har allt man kan begära
Det är allt man kan begära
Det är allt jag någonsin begärt

Inga kommentarer: