söndag 6 juli 2008

Bokent

Har tänkt införskaffa den här fina boken rätt länge nu, men det blir ju aldrig av. Funderar på att göra det mycket snart. Men jag anar att någon bokhandel här på Åland knappast har den, fast har ni sett den, säg till tack. Vill ha sista skivan till min samling också, tror det är den sista, har inte riktigt dubbelkollat. B-sidor saknar jag i alla fall. Och den är ju bland de bästa, så det är lite bittert att jag inte har köpt den ännu. Såg den här om tiden, men den var lite för dyr för min plånbok då. Efter jag fixat den måste jag börja på den svårare delen av det hela - skaffa alla singlar. Det kommer nog ta sin tid eftersom jag inte är gjord av pengar heller. Har redan generation x, columbus och ingenting. Alltså de senaste. Har dock inte köpt pimpade vy från ett luftslott ännu, kanske får ta och köpa den nästa gång jag orkar mig in till stan. Btw kan jag ge mycket för att ingen orkar läsa det här inlägget. Bara massa tjat om hur besatt jag är av kent. Haha. Tjopuss.

1 kommentar:

SAMANTHA sa...

jag vet att det kanske låter länge tills julen, men detdär är ju rätt bra julklappar :)