tisdag 22 september 2009

Dagens

dagens vill ha: en annan lärare i engelska och ett engelska prov som handlar om det vi har gått igenom i kursen.
dagens klädsel: chinos och ett grått linne jag sällan använder.
dagens frisyr: ful som attan, har (hade) smutsigt hår som är (var) lockigt på fel ställen..
dagens smink: endast mascara.
dagens låt: lady gaga - paparazzi, den har satt sig på hjärnan så. men i refrängen sjunger hon faktiskt fint, jättefint tom.
dagens planer: det är ju kväll redan, men jag måste stretcha så snart jag orkar och sen sova!
dagens misslyckande: engelska provet (som jag hade pluggat på så jag kunde allt, men sen så kom ju inget av det jag pluggat på med i provet).
dagens drog: I don't do drugs.
dagens köp: nå inget, har en sträng budget efter sommarens slösande.
dagens godis: två bitar fazerina actually. pappa gav mig.
dagens humör: sådär lagom. inte happy och inte neggo. har varit rätt nervös också. först för provet, sen för samlingen (där vi berättade om hollandlägret) och sen för fystestet på volleyn. som förövrigt gick skit, förutom "plankan special". har ingen spänst, inga axelmuskler och kan göra så många som 0 armhävningar på tå. hahahaha. skratta, varsågod, det gör jag.
dagens citat: alla i min "grupp" på träningen som höll med mig och påstod att de knappt skulle klara av en armhävning och sedan gjorde hela bunten typ 10. förutom jag då, som sagt.
dagens roligaste: ehum.. bossen antagligen. inget annat har varit så speciellt roligt idag.

Inga kommentarer: