måndag 14 september 2009

Bilteori

är det enda jag inte pluggat på idag som jag hade tänkt plugga på idag. och jag ska faktiskt börja göra det nu så jag är rätt stolt. dock kunde jag inte plugga så mycket på tyska provet idag som jag tänkt då jag bara har hem textboken där det bara finns stycken och ord och ingen grammatik (tänkte inte plugga på ord förrän imorn, eftersom jag har ordläxa tills imorn), men jag kollade lite i mitt gamla häfte. det löser sig väl alltid.

blubbis. en sak jag inte gjorde idag, som jag hade tänkt göra, är att köra bil. eftersom jag vill köra i stan och pappa faktiskt inte tyckte att det var världens bästa idé att göra det klockan fyra-fem. så vi ska ta det i helgen istället, skööönt.

hmm, nu borde jag nog ta itu med teorin om jag ska hinna innan jag ska gå och lägga mig.
tschüss.

Inga kommentarer: