torsdag 9 juli 2009

Jag gillar

mitt jobb så mycket just nu (eller de flesta av människorna gör det great) så jag blir ledsen när jag tänker på att det är sista dagen jag jobbar imorgon. Åh.

Igår när vi klippte stamskott längs skillnadsgatan och en finlandsbåt nyss kommit in så kom några finnar förbi som sa något som lät som "stay the night blabla finska" men när vi inte svarade så började han säga "ONE NIGHT... ONE NIGHT STAND!" några gånger rätt högt. Snitsigaste raggningsrepliken.

Nåväl. Idag har regnet öst ner halva dagen men vi har chillat med radio osv. Efter lunch däremot for vi på snigelrace aka plocka mördarsniglar. Sen plågade vi dem till döds. Det var minst sagt äckligt.

Jajaja, nu orkar jag inte sitta här. Däremot ska jag bli bättre på att blogga nu när jag är ledig. Även om jag ska klippa mig, fara till uppsala & holland, festa osv. Vi får se, vi får se.

Inga kommentarer: