söndag 5 juli 2009

Horoskop


(Klicka på bilden om ni vill ha den större)

Mitt horoskop stämmer typ alltid. Åtminstone till 80 %. Som idag. Ta bara hälsa "du ligger vaken på tok för länge om nätterna". Jag var uppe till klockan sex inatt..
Och ekonomi. Jag åkte till sparis för att köpa piroger, kom hem med hårspännen, hårsnoddar, schampo och piroger. Hrm.

Blubb blubb. Ja, igår då, vad ska man säga? Roligare har jag inte haft på månader. Satt jävligt fint med en sådan kväll helt enkelt. Massa folk och fest är great. Det var även great att spendera hela morgonen fram till halv sex med en hemskt trevlig man som hette Jack ibland och min fina Sämsie. Åh ja, det var lovely. Captain Jack Sparrow.

Idag däremot har jag sovit för lite och pussat på äd ett tag. Sedan drog jag till Sämsies kiosk och stod där och hängde och provade alla glassorter i två-tre timmar. Ja och sen åkte jag till sparis som sagt. Nu sitter jag här och funderar på igår och på om jag ska sätta in bilder från min kamera in på datorn snart. Var typ tre veckor sen sist känns det som. Jag får se.

Inga kommentarer: