onsdag 14 oktober 2009

Jag har biljetter

till kent på lördagen på sportlovet. Så jävla najs! Och världens bästa Sämsie kommer med mig, yeey. Plus att vi ska bo i globen så det är så chilligt fint att det inte finns ord. Åh.

Men jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med skivan. Vill ha boxen, men känner verkligen inte att jag behöver vinyler. Så jag funderar på att bara köpa skivan, men jag vill ju ha usb-minnet osv som följer med i boxen. Jobbigt! Grejen är ju den att boxen är dyr också. Jag skulle iofs inte bry mig om det inte var för att det finns saker i den jag inte vill ha.

Blubbfisk på det. Nu ska jag njuta av mitt höstlov och fortsätta min onyttiga vecka. Haha, jag vet att jag är fail, men vad gör man när man har tusen cupcakes hemma? (+ att bara pappa är hemma nu och då får man onyttig mat varje dag)

Inga kommentarer: