fredag 6 februari 2009

Mjaou

Igår var en fin dag, trots allt. Eller mer kväll. Fast egentligen natt och imorse var det också fint. Min finis gav mig choklad ihih och så var vi här för en gångs skull och pussades massvis. Sånt är omtyckt.

Nu däremot har jag tråkigt, har haft en kort skoldag men märkte att jag nog borde börja plugga på proven asap. Dock är jag lat, som vanligt. Men matten måste jag börja plugga senast imorn, men helst idag..

Nåja. Tänkte rensa och städa min garderob ikväll eftersom inga andra erbjudanden har kommit in. Kanske ska sälja lite? Det skulle vara fint. Har så mycket kläder så de inte får plats längre ivf. Men vem skulle ge pengar för dom? Hmm. Vilken onödigt tjat jag skriver.

Min mamma hade varit på föreläsning idag, pappa skulle också - jag vägrar. Usch alltså, hon påstod att man ska äta massa fett och inga kolhydrater. Visst visst, jag vet att en hel del följer en sån diet och det går finfint. Det dåliga var bara att när jag frågade hur folk fick förkalkade blodkärl osv om de nu inte åt fett, vad det berodde på då? Men det hade hon inget svar på. I need verklig fakta för att jag ska kunna lita på något sådant. Jag trivs förresten fint med att äta lite för mycket onödigt och lite för lite nyttigt. Eller, jag överlever och mår helt okej ivf. Det onda är bara sockret. Hmm.

Vilket stökigt inlägg, förlåt.

Inga kommentarer: